perjantai 7. helmikuuta 2014

Thuis, koti.

Heipähei.

Täällä sataa. Ensimmäistä kertaa sitten saapumiseni, jolloin satoi räntää - totta kai vaakasuoraan. Aamulla lähtiessäni luennolle olin ennennäkemättömän typerä ja yöllisestä sateesta huolimatta kuvittelin, ettei tänään sataisi ja pukeuduin huputtomaan villakangastakkiin enkä edes hattua laittanut. Sateenvarjoa en vielä aamulla edes omistanut. Nytpä muuten omistan.

Tän postauksen tarkoitus ei kuitenkaan oikeastaan ole kertoa Groningenin säästä, vaan ensinnäkin huomauttaa, että oon typoillut osoitetietojeni kanssa. Tsekatkaapa siis päivitetty osoite, ennen kuin alatte lähettää rakkauskirjeitänne. (Vaikka tuleepa ne näköjään väärällä postinumerollakin, kiitos ihanasta kortista P ♥)

Toisekseen, aion tarjota teille mahdolliseen pikaiseen vilkaisuun siitä, miltä mun huoneessa näyttää. Tämä on yhden ihmisen tarpeisiin aika suuri, joten tyhjää tilaa on paljon. Onpahan lääniä treenata tansseja!


"työpiste" eli mainio paikka katsoa Breaking Badia ja vetää salmiakkia.

Peti ja oh-so-fancy yöpöytä eli silityslauta!

Jotten hukkaisi.

Oon täysin kykenemätön pitämään vaatekaappia siistinä...

Kaikki, jotka ovat joskus nähneet mun vaatekaapin, tietävät että mun vaatemäärä koti-Suomessa on varmaan kymmenkertainen. Oon kuitenkin selvinnyt oikein kiitettävästi näillä, mikä kielii siitä, että voisin varmaan harkita massiivista kirppispöytää kunhan täältä kotiudun.

Tot ziens,
Laura

2 kommenttia: